Παράκαμψη προς το κυρίως περιεχόμενο

Κ.Ε.Π.

To Κέντρο Εξυπηρέτησης Πολιτών του Δήμου μας έχει ως βασικό στόχο την παροχή διοικητικών πληροφοριών και την  διεκπεραίωση Υποθέσεων Πολιτών πολιτών, από την υποβολή της πιστοποιημένης μέσω Κ.Υ.Α. αίτησης, μέχρι την έκδοση της τελικής πράξης, σε συνεργασία με τις καθ ύλην αρμόδιες υπηρεσίες και σύμφωνα με τον Κεντρικό σχεδιασμό του Υπουργείου (παραλαβή αιτήσεων - έλεγχος πληρότητας δικαιολογητικών - διαβίβαση αιτήσεων - παραλαβή τελικών εγγράφων και παράδοση τους στον πολίτη).

Τα αναγκαία πληροφοριακά στοιχεία αντλούνται από τις βάσεις δεδομένων της Ενιαίας Ψηφιακής Πύλης https://www.gov.gr, η οποία αποτελεί το κεντρικό σημείο παροχής ηλεκτρονικών ψηφιακών υπηρεσιών.

Στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πολιτών (ΚΕΠ) διακινούνται τα έγγραφα και όχι οι πολίτες. 

Ειδικότερα:

  • Παρέχει υπηρεσίες στους πολίτες σύμφωνα με τον γενικό σχεδιασμό των Κ.Ε.Π (επικύρωση εγγράφων, θεώρηση γνησίου υπογραφής, χορήγηση παράβολων).
  • Η.Δ.Ι.Κ.Α (Απόδοση- Μεταβολή Α.Μ.Κ.Α).
  • Ο.Α.Ε.Δ (Βεβαιώσεις ανεργίας - αιτήσεις ειδικών επιδομάτων κ.α.) .
  • Μητρώο Πολιτών (Βεβαιώσεις Οικογενειακής Κατάστασης - Πιστοποιητικό γέννησης κ.α.).
  • Υπηρεσίες αντιγράφου ποινικού μητρώου.
  • Γ.Γ.Π.Σ (Επίδομα Θέρμανσης, Τέλη Κυκλοφορίας).
  • Ο.Π.Ε.Κ.Α. (Κοινωνικός Τουρισμός - πρώην Ο.Γ.Α. Ενίσχυση Ορεινών και μειονεκτικών Περιοχών).
  • Υπηρεσίες E- Ε.Φ.Κ.Α (πρώην Ασφαλιστικών ταμείων Ο.Γ.Α, Ο.Α.Ε.Ε, ΙΚΑ, Ν.Α.Τ).
  • EOPYY.
  • Ε.Λ.Γ.Α.
  • Στρατολογία (Απογραφή στρατευσίμων, Πιστοποιητικά Στρατολογικής κατάστασης).
  • ΣΟΛΩΝ (Πρωτοδικεία-Ειρηνοδικεία).
  • Διεύθυνση Μεταφορών και Επικοινωνιών (Μεταβιβάσεις, Άδειες Οδήγησης, Άδειες Κυκλοφορίας κ.α.),

τα οποία εκδίδονται μέσω ηλεκτρονικής διασύνδεσης των συστημάτων αυτών με το πληροφοριακό σύστημα «E-KEP–ERMIS» ή μέσω Ηλεκτρονικών  Αιτήσεων  από Gov.gr σε ΚΕΠ και Σύνδεση με τη Θυρίδα του Πολίτη.

Η εξυπηρέτηση των πολιτών μπορεί να πραγματοποιηθεί για το σύνολο των διαδικασιών που διεκπεραιώνονται από τα ΚΕΠ με τους κάτωθι τρόπους:

  • Χωρίς ραντεβού: Βάσει της υπ αρ. πρωτ. ΔΙΑΔΠ/Ε/7695/18-04-2003 εγκυκλίου της Διεύθυνσης Απλούστευσης Διαδικασιών και Παραγωγικότητας του Υπουργείου Εσωτερικών, Δημόσιας Διοίκησης και Αποκέντρωσης απαιτείται η αυτοπρόσωπη παρουσία των πολιτών ή η νόμιμη εκπροσώπηση τους βάσει της κείμενης νομοθεσίας. Η είσοδος εντός των καταστημάτων ΚΕΠ πραγματοποιείται τηρουμένων των κατά περίπτωση ισχυόντων μέτρων προστασίας, λαμβάνοντας υπόψη τις χωρικές συνθήκες εκάστου ΚΕΠ.
  • Με ραντεβού: Δίδεται η δυνατότητα εξυπηρέτησης του κοινού με ραντεβού, είτε με τηλεφωνική προ συνεννόηση είτε ηλεκτρονικά μέσω της διεπαφής πολίτη (rantevou.kep.gov.gr). Οι Υπηρεσίες ραντεβού ΔΕΝ λειτουργούν τα Σάββατα.
  • Με τηλεδιάσκεψη: Είναι δυνατή η εξ’ αποστάσεως εξυπηρέτηση, μέσω τηλεδιάσκεψης, με τη χρήση της πλατφόρμας απομακρυσμένης εξυπηρέτησης (MyKEPLive.gov.gr), για όσα ΚΕΠ έχουν ενταχθεί σε αυτή και βεβαίως το ΚΕΠ του Δήμου Βόρειας Κυνουρίας είναι ένα από αυτά.

Ωράριο Λειτουργίας: Δευτέρα - Παρασκευή από 08:00 έως 19:30 και Σάββατο από 08:00 έως 13:30.

Τηλέφωνο ΚΕΠ Δήμου Βόρειας Κυνουρίας:
2755360000-3-4-12

E-mail: d.vorkynourias@kep.gov.gr

Δήμος Βόρειας Κυνουρίας © Copyright 2023. All rights reserved.